مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردم می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس روز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردمی است.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی روز ‌شنبه ۲۸ مهرماه با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردمی است و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با سامانه سامد به شماره تلفن ۱۱۱ تماس حاصل کنند.

بنابراین گزارش ارائه پرسش و پاسخ پیرامون نحوه تاسیس واحدهای گردشگری، تسهیلات و موارد مربوط به اماکن تاریخی فرهنگی از جمله موضوعات قابل طرح درحیطه وظایف این اداره کل است که در کوتاه‌ترین زمان بررسی و نتیجه آن از طریق پیامک به اطلاع افراد تماس‌ گیرنده، خواهد رسید.

سامانه سامد، به شماره تلفن ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است. این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد -تبیین اهداف دولت – تحقق مصادیق حقوق شهروندی و برای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501812
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha